دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۱۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

جمع‌بندی روان‌شناسانه‌ «شخصیت نوجوان» در خانواده‌ پایدار فرهنگسرای فردوس

برنامه‌ خانواده پایدار فرهنگسرای فردوس در آخرین نشست مبحث ما و فرزندان، با عنوان «شخصیت نوجوان»، به جمع‌بندی و تبیین موضوع می‌پردازد.

جمع‌بندی روان‌شناسانه‌ی «شخصیت نوجوان» در خانواده‌ی پایدار فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه‌ خانواده‌ پایدار در فرهنگسرای فردوس، آخرین نشست روان‌شناسانه‌ «ما و فرزندان» را با عنوان «شخصیت نوجوان»، چهارشنبه ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌کند.

در این نشست که با هدف توسعه و ارتقای سلامت فردی و اجتماعی برگزار می‌شود، عبدالرضا افزود مشاور و روان‌شناس خانواده به جمع‌بندی بحث در خصوص باید‌ها و نبایدها، مشکلات و راهکار‌های حل مشکل و نحوه‌ تعامل والدین و فرزندان خواهد پرداخت و به طور ویژه برخی مسائل و ارتباطات خانوادگی را در دوره‌ حساس جوانی با عنوان «شخصیت نوجوان» تبیین خواهد کرد.

این برنامه هفنمین و آخرین نشست موضوعی با عنوان «ما و فرزندان» و یکصد و شصتمین نشست از مجموعه نشست‌های خانوادۀ پایدار است که طی آن با حضور مخاطبان، به موضوعات مختلف آسیب‌های اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانوادۀ پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرید.

نظر شما